پورپورا نفریت با 28٪ عملکرد کلیه: چه طب چینی برای من مفید است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

پورپورا نفریت با 28٪ عملکرد کلیه: چه طب چینی برای من مفید است

من یک بیمار پورپورا نفریت هستم و من فقط باید عملکرد کلیه 28٪. دکتر به من بپرسید به دیالیز، اما من نمی خواهم. من شنیده ام که طب چینی برای من مفید است، می تواند به شما به من بگویید چه طب چینی برای من مفید است.
خوشحالم که به شما کمک کند. برای وضعیت شما توصیه من میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما، می تواند بدون در نظر گرفتن دیالیز کمک به یک زندگی با کیفیت زندگی می کنید.
چرا من توصیه میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به شما؟
برای پرونده شما، بیماری خود را به مرحله 4 بیماری کلیوی با کاهش شدید عملکرد کلیوی پیشرفت کرده است. این مرحله بسیار پیشرفته بیماری کلیوی است. اگر درمان نشود و یا به طور موثر کنترل نیست، بیماری خود را به پایان مرحله بیماری کلیوی در آن دیالیز یا پیوند در خواست می شود ایجاد می شود.
تیم کلیه کارشناسان ما درمان جامع برای این اختلال کلیوی، که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده توسعه داده اند.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوآوری از طب سنتی چینی است. داروهای گیاهی انتخاب خواهد شد به گرانول کوچک میکرونیزه. با کمک دستگاه های مایع نافذ و اسمز مدرن، مواد تشکیل دهنده دارو موثر می توانید در ضایعه کلیوی به طور مستقیم می رسند و پس از آن کار برای درمان بیماری کلیه.
توابع پزشکی میکرو چینی Osmotherapy چیست؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می تواند عملکرد کلیه باقی مانده محافظت، گشاد شدن عروق خونی، بهبود گردش خون، حذف سموم و مواد زائد، تعمیر نارسایی کلیوی، بازگرداندن ساختار کلیه، و تنظیم کل سیستم ایمنی بدن.
اگر شما علاقه مند در این طب چینی برای پورپورا نفریت و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: